Od początku działalności bliska była nam koncepcja, według której firma na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględnia interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy.
Według tego podejścia bycie odpowiedzialnym nie oznacza tylko spełniania przez organizacje biznesowe wszystkich wymogów formalnych i prawnych, ale oprócz tego również zwiększone inwestycje w zasoby ludzkie, w ochronę środowiska i relacje z interesariuszami, którzy mogą mieć faktyczny wpływ na efektywność działalności gospodarczej tych organizacji oraz ich innowacyjność. Nasze działania w tym obszarze traktujemy jako inwestycję i źródło innowacji, podobnie jak w przypadku systemu zarządzania jakością.
Prowadzimy uczciwy i przejrzysty marketing dając Klientowi dostęp do informacji oraz procesu przygotowania realizacji zadania. Ograniczamy ryzyka wynikające z użytkowania poprzez odpowiednie klauzule informacyjne oraz procedury reklamacji.
Od początku działalności rozwijamy naszą firmę mając na względzie stworzenie optymalnych warunków pracy i rozwoju zawodowego dla naszych współpracowników.